جهانم...


█نشکن دلمو...ـ█

 


نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت14:00---19 فروردين 1394
ازتنهاییم راضی نیستم



اما....



خوشحالم که باهرکسی نیستم (:


عشق شیشه ای
ساعت17:33---20 اسفند 1393
گاهی نباید ناز کشید
نباید آه کشید
نباید انتظار کشید
نباید درد کشید
نباید فریاد کشید
تنها باید دست کشید و رفت


دختر شیشه ای
ساعت11:57---13 اسفند 1393
مــــــنظورم بــــــه

خیلیــــــــــــاس

کـــه بــــدونـــــــــــن

اینجوریــــاس☞

√همـــــــــیشه ســـــرم

بـــــــــالاس

چــــــــون بالاســـــرم

خـــــــــداس√

♡خــــیلی وقـــتا تــو

خــودمــــــــــــم

چـــون مـــــن عاشـــق

خــــودمـــــــــــم♡

✘گــــاهی وقــتا

هستـــم رو فـــاز

گاهــــی وقتــــام

هـــی فــاز رو فـــاز✘

††حــــالا شــــمام هــــی

بـــــــه خـــــــــــودت†† ⊆بـــــــــــــــــناز



♡ آپــــ✘ـــــര ♡


sara yekta
ساعت14:50---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .
Hazfam koni mikhoramet
پاسخ:همسایتون نذری اورده دیگه چرا منو میخوای بخوری؟خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:,| 21:52|sαяα|

MiSs-A