ثابت


█نشکن دلمو...ـ█

 


نظرات شما عزیزان:

دخی بی مخ _ محیا
ساعت13:22---21 ارديبهشت 1394
نت نداشتم شرمنده اجی
پاسخ:یه وخ چهارتا کامنت درس حسابی ندی!


miss yekta
ساعت12:01---18 ارديبهشت 1394
wwwwowwwww
kheyliiiiiiiii naze matalebet dokhi
asheghetam nafasi
پاسخ:فداااااااااا


توسکا
ساعت15:24---17 ارديبهشت 1394
خخخخ زهرا خانوم؟؟؟؟
خخخخ اسمشو میزاره زهرا؟؟؟
سارا این سونیا هس اسمشو هی عوض
میکنه کسی نشناستش؟؟؟؟
جلل خالق
پاسخ:نه زهراس میدونم


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت15:20---16 ارديبهشت 1394
adresse katy ro bede bersm bejangam bahash
پاسخ:خخخخخخخخ ولش کن جوجس


در امتداد باران
ساعت6:50---16 ارديبهشت 1394
سارا جونی سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انتِ خوبن؟
قالب وبت

وااااااای چرا اینقد منکراتیه
عبضش کن
پاسخ:خخخخخخ باشه انشالله در چن روز اینده عیضش میکنم خخخخخ


کیانا
ساعت19:27---15 ارديبهشت 1394
با لینک موافقی؟؟؟
پاسخ:لینکی


katy
ساعت15:26---14 ارديبهشت 1394
فعلااا این تویی ک بی فرهنگی بی فرهنگیت از خیلی وقته معلوم شده شما اگ نری تو وب دیگران بیشوری نکنی کسی هم بهت توهین نمیکنه شما برو رو ادبت کار کن بعد رو شعور دیگران ایراد بذار شعور خودت ک زیر خط فقره
پاسخ:چرا با اسم دیگه زهرا خانوم؟عزیزم شما اومدی داری ب من فحش میدی!شاید من ادب نداشته باشم ولی طرف مقابلم نباید دهن خودشو نگه داره الان برعکس شده شما شعور نداری و من جلو دهنمو نگه داشتم!


zahra
ساعت15:05---12 ارديبهشت 1394
سارا خانوم اینقد شعور داشته باش که نظر خصوصی تایید نکنی که همه ببینن منم میتونستم همینکارو با نظر تو بکنم...
ثانیا بی فرهنگ تو هستیییییی..والا قبلا من به این نتیجه رسیدم...
پاسخ:اخه فسقلی نظر قبلیه تو عمومی بود! مدیریت وب خودمه دوس دارم هرکاری بکنم کسی نمیتونه جلومو بگیره!چرا نگرانی همه ببینن نظراتو؟میترسی بی شعوری و بی فرهنگیتو ببینن؟نتیجه گیریت درباره خودت بوده نه من:)


در امتداد باران
ساعت4:48---11 ارديبهشت 1394
میخوام که عاشقت بشم
گل شقایقت بشم
دلم واست تنگ شده بود
گفتم مزاحمت بشم
یه وقت ذوق مرگ نشی از این همه کامنت


zahra
ساعت17:49---8 ارديبهشت 1394
هوووووووووی آدم بزرگه:
بدحرفم بی ادب نیستم
پس تو حق نداری به شعور خانوادگیم فوش بدی
من قبلا با تو سروکله زدم اونی که فرهنگ نداشت تو بودی پس خواهشا این موضوع رو کش نده...
الانم کاری بهت ندارم ثانیا به چیه تو حسودی کنم؟هه..من بهت نظر نخاستم که نظرتو گفتی...وبم کاملا عالیههه

خانوم بزرگهههه هررررررررررری
پاسخ:عزیزم تو با این رفتارت خودت داری به شعور خانوادگیت فوش میدی!خب بی فرهنگا به بقیه هم میگن بی فرهنگ!شما اومدی تو چت من الکی الکی گفتی خفه شو وگرنه من که باهات کاری نداشتم فسقلی!به شعوری که من دارم و تو نداری باید حسودی کنی آخی این شمایی که باید از وب من بری بیرون فسقلی


tina
ساعت21:40---7 ارديبهشت 1394
آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم
علتش پـول نبود
انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود
علتش، چهرهیِ ژولیدهیِ یڪ دلقڪ,
یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود …
من بهِ « من » خندیدم !
ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج
نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید …!


tina
ساعت21:38---7 ارديبهشت 1394
⇜چه روزایی که دلگیرم⇜

⇜چه روزایی که آشفتم⇜

⇜اگـه میـبیـنـی آرومـم⇜

⇜چون این ☜دردُ ☞پذیرفتم⇜


tina
ساعت21:35---7 ارديبهشت 1394
ینی این پست سوسکه رو تا آخر خوندما


امیر
ساعت12:54---5 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به من سر بزن

در امتداد باران
ساعت23:06---2 ارديبهشت 1394
سلام بازم که قالب عوض کردی ههههه
دیوونه
راسی میسی که اومدی
قالب نو تو هم مبارک
بهت میگم وقتی آپیدم
پاسخ:D


گلی
ساعت16:33---31 فروردين 1394
خب تو به بزرگیت ببخش خواهری من منظوری نداشتم که
چرا بلاکم کردی؟
پاسخ:من گفتم ک زود ناراحت میشم وقتی هم ناراحت شم دیگه...


adnan
ساعت11:53---31 فروردين 1394
وبلاگت خیلی باحاله

به منم سر بزن ممنون


bahar
ساعت18:22---28 فروردين 1394
خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است

که بیشـــتر از خـــودش

تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد
...
و

بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو

هیـــــ♥ــــــچ نخواهد

و

تــــــ♥ــــو ...

برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...


zahra jOon
ساعت9:34---27 فروردين 1394
سلام لینکی اجی

پژمان
ساعت9:10---17 اسفند 1393
سلام مرسی سر زدید شما وب خوبی دارید

بهنام
ساعت12:38---12 اسفند 1393
خداي من
مي بينم نگاهت را و مي شنوم صدايت را
و اكنون از هميشه به تو نزديكترم
و چه زيباست لحظه اي كه نگاهم در نگاهت تلاقي مي كند و من برق چشمانت را از نگاه نافذ و عاشقانه ات ميبينم
مي دانم كه عشق تو به من از عشق من به تو بيشتر است
معبود من دلم نمي خواهد لحظه اي و حتي لحظه اي اين نگاه عاشقانه را از من بگيري


دختر شیشه ای
ساعت10:52---10 اسفند 1393
کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن

عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدלּ عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد.......


missnarges
ساعت10:45---10 اسفند 1393
علم روانشناسي مي گويد :



وقتي يک نفر خيلي ميخندد حتي براي چيزهاي احمقانه


و پيش پا افتاده بدانيد او از درون عميقأ غمگين است



اگر يک نفر خيلي مي خوابد بدانيد که تنهاست



اگر يک نفر کم حرف مي زند سريع حرفش را مي گويد


ودوباره سکوت مي کند بدانيد رازي درسينه دارد



وقتي يک نفر نمي تواند گريه کند بدانيد ضعيف است


وقتي يک نفربا يک روال غيرعادي وحجم زياد غذا مي خورد


بدانيد که تحت تنش است



وقتي يک نفر براي چيزهاي کوچک گريه مي کند


يعني رقيق القلب و معصوم است



وقتي يک نفر سريع بخاطر چيزهاي کوچک عصباني مي شود


يعني درگير عشق است...


دختر شیشه ای
ساعت19:35---3 اسفند 1393

تـــو کلاس درس خـــدا، اونیکه ناشکــری می کنــه رد می شه،

اونیکه ناله می کنه تجدیــد میشه،

اونیکه صبــر میکنه قبول میشه ،

اونیکه شکـــر می کنه شاگرد ممتاز میشه !

دعا می کنم همیشه شاگرد ممتاز خـــدا باشی ،


دختربد
ساعت14:52---27 بهمن 1393
اره ک میشناسم عشق خودم واقعاتکه

اینم ادرس وبش

http://www.boghzibiseda.loxblog.com

برو قسمت نظراتش ازاول تااخر نظراتشوبخون میفهمی


سارا یکتا
ساعت22:41---26 بهمن 1393
من پول وماشین و خونه نمیخوام من تو رو میخوام عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن..!! :|
ولی کور خوندین ما همشو میخوایم
پاسخ:خخخخخ بیشترشم میخوایم


دختربد
ساعت14:31---26 بهمن 1393
افرررین چ دقتی خخخخخ

عشق شیشه ای
ساعت18:35---22 بهمن 1393
اپم
پاسخ:ادرس؟


sfgfrdtt
ساعت14:05---12 بهمن 1393
چرا اصلا نظر نداری؟؟؟؟؟
پاسخ:ببین من میدونم تو کی هستی!!!!یا زهرایی یا سونیا یا اون عرفانه!کوری عمو؟پستای پایینو دیدی کوچولو؟


sara yekta
ساعت18:16---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی
پاسخ:گفتی یه بار!!!!!!!!!!!!!!!!


ܜܔʍԹɧܔܢ
ساعت16:07---1 بهمن 1393
یک عده مسلمان زبانی هستند
یک عده ی دیگر آسمانی هستند
آن عده که توهین به پیمبر کردند
از نسل فلانی و فلانی هستند
سلام بزرگوار.وب بسیار زیبایی دارید.خدا قوت.خوشحال میشم اگه نظر شما رو هم راجع به وبم بدونم
پاسخ:آدرس وبت اشتباهه.


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت14:16---1 بهمن 1393
ممنونم اجی جون.اگه کد خودتم میدادی عین اونو که نمیذاشتم.از استایلش خوشم اومده بود. تغیییرش میدادم.
پاسخ:به هرحال این ادرسیه که ازش گرفتم قالب منم اونجا هس بگردی پیدا میشه شاید استایل های قشنگی تری هم باشه.


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت14:11---1 بهمن 1393
همون کدی که تو ویرایش قالبت داری
پاسخ:کد قالب؟
برو تو اینجا:http://templateworld.blogfa.com/page/girl
فقط قالبتو مثل مال من نذار لطفن


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت14:00---1 بهمن 1393
سلام آجی جون.خوبی؟خداقوت.اگه میشه,میتونی لطفا کد وبلاگت رو بدی بهم؟؟
پاسخ:کد وبلاگ؟


♥Bita♥
ساعت14:14---30 دی 1393
ohow

پاسخ:D


|دو شنبه 29 دی 1398برچسب:,| 15:4|sαяα|

MiSs-A