A0:  ساندیس


█نشکن دلمو...ـ█

از ×  انقلاب × تـ ـ ـرافیکش مآنــ ـב

 

و از × آزادے × میـــــدانش

 

و از × استقلال × هتـــــل 

 

و از× جمهــورے × خیابــانــش . . .!!

 

سال هاے سال × همه × چیز تغییـــر کـــــرב

 

جز × ســـاندیــــس ×هایی که رویش می نویسند " از اینجا باز کنید "

 

و× مــــــردم × از آنجا باز نمیکنند . . . !!



نظرات شما عزیزان:

سارینا
ساعت20:57---25 دی 1393
خ خ خ خ قشنگ بود

♥Bita♥
ساعت20:07---24 دی 1393
♥♥♥L!K3♥♥♥


missnarges
ساعت12:20---20 دی 1393
⇄چند خطے راجب خودم⇆
☜مَـــــــــــــــن...
یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••
یه وَقتایــے بخشیدم•••
یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••
یه وَقتایــے افتادم•••
یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم??•••
یه وَقتایــے ضربه خوردم•••
یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ??•••
حالا باید بگــــــــم
من از تــمــوم اینا درس گرفتم????
حالا خوشحالم که خودمم????
خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره??✘
تنهام چون دیگه به عشق اعتقادي ندارم.
تنهام چون دلم هرزه نيست كه هرشب توي قلب يكي باشه.
تنهام چون يادگرفتم به هركسي اعتمادنكنم.
آره تنهام چون كسي روپيدانكردم كه لياقت داشته باشه صاحب تمام من باشه


ريحانه
ساعت12:09---20 دی 1393
واقعااا هم همين طوره

❤ ✘Z҉A҉H҉R҉A҉❤ ✘
ساعت20:31---17 دی 1393
یه چند روزی تحمل کن من این روزا یه دیوونم

فقط چند روز لیلا باش تو این روزا که مجنونم

دوباره حال اون وقتام همون بن بست تکراری

یه چند روزی تحمل کن اگه حال منو داری

از این خلوت خلاصم کن از این کابوس تنهایی


دختر شیشه ای
ساعت19:27---17 دی 1393
بعضــیا

یـہ cap رو سراشون

یـہ iphon تو בستاشوטּ

یـہ ray ban رو چشاشوטּ

شـבטּ شاخ فقط همینـہ ماجراشوטּ

همــونا فقط زیر ماشین نرفتن!

اونوق בم از نجابت میزنن

اینـــجاس ڪـہ بایـבبـہ اونــا گفــــــــــــت

خـــــــــر

تا هنـــــــگ ڪرב...

اـבعایـہ فرهنــــــــگ ڪرב...

آלم تو فآضِلآب بآشه

ولے تو فآزِ لآو نبآشه

پاسخ:*ـــــــــــــــــــ*


تانیا
ساعت14:13---17 دی 1393
بگذار بگویم عزیزم

بغض که می کنی نازنین

گریه ام می گیرد

خنده ات که بگیرد

حالم از همیشه بهتر است

می بینی زندگی ام را !

به دلت بند است بند دلم
وبت عالیه عزیزم


دختربد
ساعت17:23---16 دی 1393
اغاااااا قالبتو میخواااااااااااام زودادرسشو بهم بده توووووروخدا عسیسم

ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت16:20---16 دی 1393

پاسخ:D


رزسرخ
ساعت14:54---16 دی 1393
سلام
وب زیبای داری به وب منم سربزنید ونظربدید باتبادل لینکم موافقم اگر دوست داشتی من رو لینک کنید


دختربد
ساعت12:22---16 دی 1393
بعضــیا

یـہ cap رو سراشون

یـہ iphon تو בستاشوטּ

یـہ ray ban رو چشاشوטּ

شـבטּ شاخ فقط همینـہ ماجراشوטּ

همــونا فقط زیر ماشین نرفتن!

اونوق בم از نجابت میزنن

اینـــجاس ڪـہ بایـבبـہ اونــا گفــــــــــــت

خـــــــــر

تا هنـــــــگ ڪرב...

اـבعایـہ فرهنــــــــگ ڪرב...

آלم تو فآضِلآب بآشه

ولے تو فآزِ لآو نبآشه
پاسخ:من ک نفهمیدم چی گفتی خخخخخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 16 دی 1393برچسب:,| 12:14|sαяα|

MiSs-A

cache01last1495543792