:(


█نشکن دلمو...ـ█

 


نظرات شما عزیزان:

yalda
ساعت1:06---13 خرداد 1394
خدا بیامرزتشون

bahar
ساعت13:25---9 خرداد 1394
بلعکس منی پس چون من از حیوونات خوشم نمیاد اصلا

درامتداد باران
ساعت3:11---8 خرداد 1394
سلام اینم از عکس مرغ عشقای من
بیچاره ها به ابدیت پیوستن
پاسخ:وایییی خدا نصیب هیچ بنده ای نکنه


در امتداد باران
ساعت11:08---6 خرداد 1394
هه سارا دوست دار حیوانات
سارا میخای یه موسسه نگه داری از حیوانات راه بندازی خخخ؟
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ باغ وحش موسسه چیه


کیانا
ساعت10:48---6 خرداد 1394
این دیگه چه مدلشه که بدون حیوون نتونی زندگی کنی؟؟
پاسخ:نمیتونم دیگه حیوانات رو خیلی دوس دارم


Asal
ساعت10:56---5 خرداد 1394
قیـــآفـهـ ی مـنــ بعـد از خونـدنــ ایـنــ پستتــ:

البتـــهـ منـمـ خیـــلی دوســ دآرمــ امـآ متـاسفـآنهـ بهـ حیــوونـآ حسـاسـیتــ دآرمــ ...
پاسخ:من بدون حیوون نمیتونم زندگی کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:,| 20:11|sαяα|

MiSs-A